Uno - Flip Pack
Özel Flip kartını kullanarak desteyi ters çevir ve kartların diğer tarafındaki yepyeni rakamları, renkleri ve eylem kartlarını açığa çıkar!
Wild Draw Color kartı: Sıradaki oyuncu, senin seçtiğin bir renkten kart gelene kadar kart çeker (bu olana kadar kaç kart çekmesi gerekirse) ve tur hakkını kaybeder.