Uno - Just Dance Theme Cards Pack
Hareketlenmeye hazır olun UNO severler... Just Dance teması şimdi UNO'da! Arkadaşlarınla birlikte yepyeni Just Dance Tema Kartlarını deneyerek neşeli, kıpır kıpır ritimler ve süper efektler içeren havalı bir oyun alanında çılgın oyunlar oyna. Tema Kartları bu kez tek bir rakibi değil, herkesi etkileyecek; parti dediğin böyle olur! Ancak, tecrübeli oyuncular bu yeni Tema Kartlarından avantaj sağlamanın yollarını bulacak ve bazen eylem kartlarıyla cezalandırıp turun hızını yavaşlatarak bazen de başkasının liderliğinden faydalanarak diğerlerine sataşacak. Arkadaşlarını topla, sesi sonuna kadar aç ve kartları dağıtmaya başla. Just Dance teması, UNO karşılaşmalarına canlılık ve eğlenceli sürprizler katmaya hazır!