Brace yourself for bursts of laughter, nail-biting tension, and epic comebacks with three new chaotic cards. Link opponents together, point to make players draw cards based on votes, and create a second pile where players must match colors to pass. Feel the suspense build as you witness the mini pile grow, heightening the stakes with each passing turn.
When this card hits the table, all players must cast their votes on a target player and then each player must draw as many cards as there are votes against them. Will you form alliances against your fiercest rival or simply revel in the chaos? The power is in your hands with the Point Taken card!
With the Wild Drawn Together card, you get to link two players’ fates together! Moving forward, whenever one must draw cards, the other gets to share the action!
Introducing tension and strategy to every turn, be prepared for the exciting Wild Pile Up card! When this card is played, a mini pile forms and players must match colors to pass. The more it piles up, the higher the stakes get!