Uno - Rayman Theme Cards Pack
Gelmiş geçmiş en ikonik kart oyunlarından birinde maceranın dozu daha da artıyor!
Rayman ve arkadaş çevresi, maceralarına UNO Rayman Teması ile devam ediyor! Oyuncuların karşılıklı olarak kazanma şanslarını etkilemesini sağlayan yeni ve yaratıcı yollar bulduğu, keyifli ve canlı bir ortamda yapacağın karşılaşmaların tadını çıkar. Yepyeni dört orijinal Tema Kartı ile liderliğini diğer oyunculardan saklayabilir, kartları diğer oyunculara geri atabilir (evet, Wild Draw Four'u bile) ya da cesaretini topladığın bir anda herkesin elini karıştırabilirsin. Heyecan, sürprizler ve daha fazlası UNO Rayman Temasında seni bekliyor!