This cosmetic pack of 10 exclusive items transforms your game space with pixel-perfect art, a chiptune soundtrack, and iconic characters straight from the legendary 8-bit style action-adventure game.
Equip the full set or mix and match your favorite relics to create a play space worthy of a true hero!