Pek kosmetik yang terdiri daripada 10 item eksklusif ini mengubah ruang permainan anda dengan seni piksel yang sempurna, runut bunyi chiptune dan watak ikonik terus daripada permainan aksi pengembaraan gaya 8-bit legenda.