Ten pakiet kosmetyczny, zawierający 10 ekskluzywnych elementów, przekształca twoją przestrzeń gry w idealną grafikę pikselową, ze ścieżką dźwiękową chiptune i ikonicznymi postaciami, wprost z legendarnej gry akcji i przygody w 8-bitowym stylu.