Klanların, bal likörlerinin ve keşif tutkusunun bir araya geldiği sıcak bir Viking hanında gözde kart oyununuzun keyfini çıkarın. Eivor'un zafere giden yolunu takip edin: keşfedin, kart toplayın, öbür oyunculara karşı mücadele verin ve Valhalla'ya yaraşır olmak için tüm kartlarınızı oynayın.