UNO
Enjoy the original family-favorite board game and embark on a journey to own it all!
Match cards by color, number, or symbol, play action cards to spice things up, and race against others to empty your hand first. Don’t forget to shout “UNO!” when you’re down to your last card!
Team up in 2v2, or battle it out in free-for-all matches, either online or on the couch. Combine House Rules like Jump-In and Stacking or 7-0 swaps to create your perfect kind of chaos. For even more variety, expand your game with exciting DLCs, each bringing fresh mechanics and a unique twist to the card game!
With MyDesign, you can personalize every part of your UNO experience. Unlock colorful boards, card decks, music, avatars, and more with your coins, and start creating your own game space!
Every week during Happy Hour, a different DLC is free to try. Explore fresh gameplay, wild rules, and themed decks available for a limited time!
Don't forget to join the UNO community on Twitch! Streamers can turn on Chat Chaos mode, letting viewers vote and influence the match in real time. A Twitch extension is also available for even more ways to interact!