Unravel Two
Sorunsuz bir yerel ortak oyun deneyiminde arkadaşlarınızla ve diğer oyuncularla bağ kurun. Zorlu sınavlardan geçerken birbirinize destek olun ve büyüleyici dünyaları birlikte gezin. Ya da tek bir oyuncu olarak kendi kontrolünüzde iki Yarny oluşturun ve macera boyunca özel yetenekler açın.
Yarny'nin gözlerinden bakarak İskandinavya’daki gerçek yerlerden esinlenilen doğal güzelliklerde ve karmaşık şehir ortamlarında gezin. İlerledikçe dünyanın geliştiğini ve değiştiğini, keşfedilecek yeni görevler ve alanlar açıldığını görün.