Unspottable
Unspottable to kanapowa gra towarzyska dla 2 do 4 graczy. Już dostępna online! Wmieszaj się w tłum postaci SI, poluj na innych graczy i wykorzystaj wiele specyficznych dla danego otoczenia zasad, aby wygrać. Maszeruj jak robot i uderzaj jak człowiek!
Unspottable to kanapowa gra towarzyska dla 2 do 4 graczy. Wmieszaj się w tłum postaci SI, poluj na innych graczy i wykorzystaj wiele specyficznych dla danego otoczenia zasad, aby wygrać.