Unspottable
Unspottable 2-4 oyuncuyla oynanan, rekabetçi bir ev partisi oyunudur. Hemen oynayabilirsin! Yapay zekâlı karakterlerin arasına karış, diğer oyuncuları avla ve oyunu kazanmak için mekânlara özgü farklı kurallardan faydalan. Robot gibi yürü, insan gibi yumruk at!
Unspottable 2-4 oyuncuyla oynanan, rekabetçi bir ev partisi oyunudur. Yapay zekâlı karakterlerin arasına karış, diğer oyuncuları avla ve oyunu kazanmak için mekânlara özgü farklı kurallardan faydalan.