Realistic Visuals
Rebuilt and enhanced for PC – Until Dawn invites you to relive the nightmare, and immerse yourself in a gripping slasher horror where every decision can make the difference between life and death.
When eight friends return to the isolated lodge where two of their group vanished a year prior, fear tightens its icy grip, and their mountain retreat descends into a nightmare with no escape.
Face your fears and determine who survives Until Dawn in this seminal horror classic, rebuilt and enhanced for PC.
Immerse yourself in a gripping slasher horror rebuilt from the ground up with stunning visuals in Unreal Engine 5. Enhanced by movie-like cinematography, refined gameplay mechanics and more, venture into a thrilling exploration of an isolated mountain where nothing is as it seems.
Create your own gripping tale as you control a group of unique characters portrayed by an all-star cast, including Hayden Panettiere, Brett Dalton, and more, and decide their fate through your choices. Through dynamic animations and nuanced facial-capture performances, learn what makes each character tick, and who among the group has what it takes to survive.
Explore a rich and detailed environment that will leave you breathless with every step. With new visual enhancements for PC, the original game has been rebuilt from the ground up – utilizing cutting-edge visual technology to bring the nightmare to life.
Discover new collectibles, all-new environments to investigate, and re-cut narrative sequences that deepen the mystery further. Get closer to the action with an all-new, immersive third-person camera, and enjoy a brand-new musical score and reauthored audio that’ll keep you on the edge of your seat throughout the journey.