realistyczną grafikę
Wersja odświeżona i ulepszona na PC – przeżyj ponownie prawdziwy koszmar w slasher horrorze Until Dawn i zanurz się we wciągającej rozgrywce, w której każda decyzja może mieć śmiertelne skutki.
Gdy ośmioro przyjaciół powraca do odciętej od świata chaty, w której rok wcześniej zniknęły dwie osoby z ich paczki, przerażenie sięga zenitu, a wypad w góry zamienia się w koszmar, z którego nie da się uciec.
Staw czoła lękom i zadecyduj, kto przetrwa do świtu, w kultowej grze grozy Until Dawn w odświeżonej i usprawnionej wersji na PC.
Zanurz się w rozgrywce wciągającego, stworzonego na nowo od podstaw slasher horroru z niezwykłą grafiką na silniku Unreal Engine 5. Do tego dochodzą iście filmowe efekty, udoskonalona mechanika gry i nie tylko. Czeka cię mrożąca krew w żyłach eksploracja odciętej od świata góry, gdzie nic nie jest takie, na jakie wygląda.
Stwórz własną, porywającą opowieść, przejąwszy kontrolę nad grupą wyjątkowych postaci, w które wcieliła się doborowa obsada, m.in. Hayden Panettiere czy Brett Dalton. Los przyjaciół zależeć będzie od twoich decyzji. Dynamiczne animacje oraz szczegółowe odwzorowanie twarzy pozwolą ci dowiedzieć się więcej o każdej z postaci oraz o tym, które z nich mają cechy konieczne do przetrwania.
Odkrywaj bogate, naszpikowane detalami otoczenie, które zapiera dech w piersiach. Oryginalną grę przebudowano od podstaw, a częścią nowości są usprawnienia grafiki w wersji na PC – dokonano ich przy użyciu najnowszej technologii, dzięki czemu koszmar może naprawdę ożyć na ekranie.