Görselleri Gerçekçi
PC için yeniden düzenlenip iyileştirilen Until Dawn'da kâbusu yeniden yaşayın. Yaşam ile ölüm arasındaki çizgide, alacağınız her kararın fark yaratacağı sürükleyici bir slasher korku deneyiminde kaybolun.
Sekiz arkadaş, bir yıl önce aralarından iki kişinin kaybolduğu izbe mekâna döner ve korkunun kan dondurucu pençesine düşer. Dağ tatilleri, kaçışı olmayan bir kâbusa dönüşecektir.
PC için yeniden düzenlenmiş bu etkileyici korku klasiği Until Dawn'da korkularınızla yüzleşip şafağa değin kimin sağ kalacağını belirleyin.
Unreal Engine 5'te çarpıcı görsellerle baştan sonra yeniden tasarlanmış bu sürükleyici korku hikâyesinde kaybolun. Film gibi sinematografi, rafine oynanış mekanikleri ve dahasıyla güçlendirilmiş bu oyunun gözlerden uzak, hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı dağ ortamında heyecan dolu bir keşfe çıkın.
Hayden Panettiere ve Brett Dalton gibi yıldızlarla dolu bir kadronun canlandırdığı eşsiz karakterleri kontrol edip kendi hikâyenizi oluşturun. Dinamik animasyonlar ve ayrıntılı yüz yakalama performanslarıyla hangi karakterin neyden etkilendiğini ve grup içinden kimin hayatta kalmaya uygun olduğunu öğrenin.
Yeni toplanabilir nesneler, araştırılacak yepyeni ortamlar ve yeniden düzenlenmiş anlatım sekanslarıyla sır, artık eskisinden de derin. Yeni ve sürükleyici üçüncü şahıs kamerasıyla aksiyonu daha yakından hissedin. Yepyeni oyun müzikleri ve elden geçirilmiş ses efektleriyle sonuna kadar soluksuz bir serüven sizi bekliyor.