URBO
URBO, size uçan adalarda şehirler inşa etme fırsatı sunuyor. Küçük evlerin nasıl büyüdüğünü, daha büyük evlere dönüştüğünü, ardından daha da büyük olanların yerleşkenizin alanını yavaşça doldurduğunu izleyeceksiniz. Bir adada yer kalmazsa, yeni bir adaya geçilecek, ardından başka bir adaya ve böylece seviyeyi tamamlayana kadar devam edeceksiniz.
Manzaraların göze hitap ettiği ve bulmacaların eski efsanelerden matematiksel olarak kesin bilmecelerin anılarını çağrıştırdığı URBO'nun eşsiz ambiyansına dalın. Sadece rüyalarda görülebilecek şehirler yaratacaksınız. Hatırlanması gereken ve geri dönmek isteyeceğiniz rüyalar. URBO, görsel minimalizm, rahatlatıcı müzik, meditatif oyun temposu ve zarif çözümleriyle hayran bırakan bulmacaların eşsiz bir karışımıdır.
Çeyrek saatliğine işten uzaklaşın veya bütün bir akşamı oyun oynayarak geçirin. Konukları beklerken veya en sevdiğiniz etkinliklere ara verdiğinizde çalıştırın. Stresli hissediyorsanız, duraklamak için bir dakikanızı ayırın. Önemli bir sorunu çözemeyeceğinizi fark ettiğinizde dikkatinizi başka yöne çevirin. Kim bilir, belki de anahtarı elinde tutan URBO'dur.