Vagneria
Vagneria'da rastgele oluşturulan seviyeler, heyecan verici keşifler, inşaat mekanikleri ve heyecan verici savaşlarla kapsamlı bir oyun deneyimine dalın. Dünyanın ihtiyaç duyduğu kahraman olmaya hazırlanın!
Vagneria, RPG, eşyaların yapımı, senaryo keşfi ve köy genişletme unsurlarını harmanlayan bir platform oyunudur.
Vagneria'da, köye katılan ve yolculuğunuzda size yardımcı olan çeşitli karakterlerle karşılaşırsınız. Çoğu, oyunun farklı aşamalarında bulunmalı ve her birinin kendine özgü özellikleri vardır. Bazıları sadece satıcı veya görev sağlayıcı olarak hizmet ederken, diğerleri daha karmaşık olabilir ve oyuncularla aşamalarda etkileşimde bulunur, onlara savaşlarda yardımcı olur veya hatta koruma gerektirebilirken, onları hedeflerine ulaşmaları için eskort eder.
Köy İnşaatları
Köy genişledikçe, yeni sakinler yeni yapılar inşa eder ve bu yapılar oyuncular tarafından macera boyunca kullanılabilir. Bu yapılar arasında, oyuncunun topladığı madenlerin eritilip çubuklara dönüştürüldüğü ocak, eşyaların onarılabileceği körük ve tüccarın eşyalarını sattığı pazar bulunmaktadır.
Hikayenin Gelişimi
Oyuna başladığınızda, ana karakteriniz Vagneria köyünde bulunur ve köyün tek sakini olan "Köy Şefi" ile karşılaşır. O andan itibaren, şef oyuncuya bir balta hediye eder ve çeşitli hizmetler talep etmeye başlar. İlk olarak, oyuncudan köyde bazı yapılar inşa etmek için odun toplaması istenir. Ardından, şef oyuncudan ormanda kaybolmuş olan kardeşini, bir demirciyi bulmasını ister. Demirci başarılı bir şekilde bulunursa köye katılır. Sonrasında, köy şefi bir tüccarı köyüne taşınması için ikna etmek üzere yakındaki bir tüccara eskort edilmesini ister. Böylece Vagneria köyü genişler, yeni üyeler kazanır ve komşu kabilelerin dikkatini çeker. Bu noktada hikaye biraz değişmeye başlar, çünkü odak sadece köyün genişlemesine değil, aynı zamanda Vagneria'nın huzurunu tehdit eden saldırgan kabilelerin yok edilmesine da kayar.
Oyun Biyomları
Vagneria'da oyuncular birden fazla biyomla karşılaşır ve her biri kendine özgü özelliklere sahiptir. İlk karşılaşılan biyom ormandır, burada ağaçlar, otlar, mantarlar, örümcekler, kovuklar, arılar, boğalar, slime'lar ve domuzlar bulabilirsiniz. Bu biyom başlangıç biyomu olduğu için burada hayatta kalmak genellikle zorlayıcı değildir. Ancak oyun, taş madenciliği yapılabilecek ve yarasalar ve kertenkelelerle karşılaşılabilecek mağaralar gibi birçok başka biyom içerir. Maskeli kabile tarafından yaşanan 'flodra' ormanlık bölgesi, derin mağaralar, çok karanlık bir bölge olan ve oyuncuların çevreyi görebilmesi için meşale kullanmaları gereken biyolüminesanslı yaratıklarla doludur. Soğuk topraklar, oyuncuların soğukla karşılaştığı ve bölgenin tipik yaratıklarıyla karşılaştığı yerlerdir. Okyanus, oyuncuların deniz yolculuğuna çıktığı ve korsanlarla karşılaştığı yerdir. Volkanik bölge, lavların problem olabileceği yer ve daha fazlası.
Vagneria'daki barışı koruma nihai hedefini başarmak için oyuncular, sakinlerin hayatlarını tehdit eden düşman kabilelerini yok etmelidir. Bu, köyü işgalcilerden korumayı veya kendi topraklarına girip mevcut tehdidi ortadan kaldırmayı içerir. Vagneria köyüne yönelik başlıca tehditler Maskeli Kabile, Orc Kabileleri, Kemik Kabileleri, Kürklü Kabileler ve Şeytan Kabileleridir.