Valiant Hearts: Coming Home
Following the events of Valiant Hearts: The Great War, our story continues with new and familiar faces.
In Valiant Hearts: Coming Home, play as four characters through exploration, action, and puzzles.
With James, brother of the courageous Freddie, relive the story of the renowned Harlem Hellfighters. Follow George, a mysterious pilot helping the Allied forces thanks to his flying skills and smarts. Play as Ernst, a German diver sadly swept into the great conflict. Finally, join Anna once again as she struggles in her quest to save as many lives as she can.
An animated graphic novel–style adventure. From the depths of the sea and the raging skies to the trenches of the Western Front, immerse yourself in an artistically unique and touching emotional experience.
Play four unsung heroes. As their destinies cross, help each of these characters survive the horrors of the trenches alongside their faithful canine companion.
A mix of exploration, action, and puzzles. Experience different types of gameplay as you progress through the story, solve puzzles, sneak through enemy lines, fly above the chaos, heal the wounded, and even play music.
Survive the Great War. In this fictional story, you will revisit historical locations and battles of World War I.
Emerge from the sea into the middle of the Jutland naval battle, relive the Meuse-Argonne offensive, and experience the long-awaited relief of the armistice.
Learn more about World War I. Historical facts and authentic pictures provide detailed information about key events during these tumultuous times, with a special focus on the Harlem Hellfighters. More than just a game, this interactive history comes alive.
Series or models of CPUs/GPUs not covered by the list above, are NOT officially supported and may not be able to run the game at all or in optimal conditions, due to technical limitations. Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.