Valiant Hearts: Coming Home
Rozgrywająca się po wydarzeniach z Valiant Hearts: The Great War historia jest pełna zarówno znanych, jak i nowych twarzy.
W Valiant Hearts: Coming Home zagrasz jako cztery postaci, podejmując się eksploracji, działań oraz zagadek.
U boku Jamesa, brata odważnego Freddiego, przeżyjesz historię słynnego 369 pułku piechoty USA, czyli Harlem Hellfighters. Podążysz śladem George'a, tajemniczego pilota pomagającego siłom alianckim dzięki swym umiejętnościom pilotażu oraz intelektowi. Zagrasz jako Ernst, niemiecki nurek wciągnięty w wielki konflikt. Wreszcie ponownie dołączysz także do Anny starającej się za wszelką cenę ocalić tyle żyć, ile tylko zdoła.
Animowana przygoda w stylu powieści graficznej. Od morskich głębin i rozszalałych przestworzy po okopy zachodniego frontu, zanurz się w unikalnym artystycznie oraz wzruszającym, emocjonalnym doświadczeniu.
Graj jako czwórka niedocenianych bohaterów. Gdy ich losy się skrzyżują, pomóż każdemu z nich przerwać koszmar okopów u boku ich wiernego psiego towarzysza.
Wynurz się z morza w samym sercu bitwy jutlandzkiej, przeżyj uderzenie na Meuse-Argonne i doświadcz długo oczekiwanej ulgi z powodu zawieszenia broni.
Dowiedz się więcej na temat I wojny światowej. Fakty historyczne oraz autentyczne zdjęcia zapewnią szczegółowe informacje na temat kluczowych wydarzeń tego burzliwego okresu, ze szczególnym naciskiem na Harlem Hellfighters. Więcej niż tylko gra – ta interaktywna historia budzi się do życia.
Serie lub modele procesorów / kart graficznych niewidniejące na powyższej liście NIE są oficjalnie obsługiwane i na komputerach z nimi gra może nie działać optymalnie lub w ogóle ze względu na ograniczenia techniczne. Wersje tych kart graficznych przeznaczone dla laptopów mogą działać poprawnie, ale oficjalnie NIE są obsługiwane.