Valiant Hearts: Coming Home
Valiant Hearts: The Great War'daki önemli olayların ardından hikâyemiz, tanıdıkların yanı sıra yeni yüzlerle devam ediyor.
Valiant Hearts: Coming Home'da keşif, aksiyon ve bulmacaları dört farklı karakterle oynayın.
Cesur Freddie'nin kardeşi James ile ünlü Harlem Hellfighters'a dair ayrıntıları öğrenin. Uçuş yetenekleri ve zekâsıyla İtilaf devletlerine yardım eden gizemli pilot George'u takip edin. Kendisini umutsuzca savaşın içinde bulan Alman dalgıç Ernst olarak oynayın. Son olarak elinden geldiğince çok hayat kurtarmaya çalışan hemşire Anna'ya tekrar katılın.
Yukarıdaki listede yer almayan İşlemci/Ekran Kartı serileri veya modelleri resmi olarak DESTEKLENMEMEKTEDİR ve teknik sınırlamalar nedeniyle oyunu en uygun koşullarda veya hiç çalıştıramayabilir. Bu ekran kartlarının dizüstü bilgisayar versiyonları çalışabilir ancak resmi olarak DESTEKLENMEMEKTEDİR.