Valiant Hearts: The Collection
Çok beğenilen Valiant Hearts: The Great War ve devam oyunu Valiant Hearts: Coming Home ile cesur yürekli karakterlerin 1. Dünya Savaşı hikâyelerinin tamamına tanıklık edin.
Valiant Hearts: The Great War ile 20. yüzyılın en kanlı savaşlarından birinde yer alın. Alçak gönüllü çiftçi Emile, Fransa'da yaşayan ve Alman Ordusu'na alınan bir Alman olan Karl, intikam peşindeki Amerikalı Freddie ve babasını arayan cesur hemşire Anna'nın dokunaklı öykülerinin eşliğinde savaşın önemli olaylarını yaşayın.
Valiant Hearts: Coming Home'da eski karakterlerin yanı sıra yeni yüzler de göreceksiniz. Elinden geldiğince çok hayat kurtarmaya çalışan hemşire Anna olarak tekrar oynayın, aynı zamanda yeni karakterlerle tanışın. Amerika'da bulamadığı ünün peşine düşen, Freddie'nin kardeşi James, göreve daima hazır gizemli pilot George, Alman Donanması'na alındıktan sonra savaştan kaçamayan ince yürekli dalgıç Ernst'ün peşine düşün.
Yukarıdaki listede yer almayan İşlemci/Ekran Kartı serileri veya modelleri resmi olarak DESTEKLENMEMEKTEDİR ve teknik sınırlamalar nedeniyle oyunu en uygun koşullarda veya hiç çalıştıramayabilir. Bu ekran kartlarının dizüstü bilgisayar versiyonları çalışabilir ancak resmi olarak DESTEKLENMEMEKTEDİR.