Valiant Hearts: The Great War
Zaufaj oddanemu przyjacielowi psu, wysyłając go przez zasieki i leje po bombach, aby pomógł Ci rozwiązać zagadki logiczne i uniknąć konfrontacji z wrogiem… Możesz na nim polegać, to Twój najlepszy przyjaciel!