VALORANT
Tarzınızı ve deneyiminizi harmanlayarak küresel rekabet sahnesinde boy gösterin. Keskin nişancılığınızı ve taktiksel yeteneklerinizi kullanarak saldırın ve savunun. Her turda tek bir cana sahip olduğunuz için hayatta kalmak istiyorsanız rakiplerinden daha hızlı düşünmeniz gerekir.