Vampire Crawlers: The Turbo Wildcard from Vampire Survivors
From the somehow triple-BAFTA‑winning creators of Vampire Survivors, Vampire Crawlers: the turbo wildcard from Vampire Survivors turns the snowballing thrill of Vampire Survivors into a turbo turn‑based, card‑driven BLOBBER with rogue-lite elements. Build busted decks, explore familiar dungeons from a new perspective, and unleash world‑ending combos. Either take your time and be tactical, or play turns as fast as you humanly can: the outcome is always accurate!
Snowballing, turn‑based carnage: Play cards in ascending mana order to land combos; each step multiplies the next card’s effect. Use Wilds to extend the stack and keep going to 10, 20, 30… Can you reach infinite?
Deck-Building: Accumulate experience and level up to gain new cards, headbutt chests for customization gems and power‑ups; chase weapon evolutions and summon survivors to trigger cascade of effects and break the game.
Dungeon Crawling: Explore dungeons packed with something seldom seen in Vampire Survivors: functioning walls. And then all sorts of unique treasures and interactions. Find the shovel to dig into the next floor, that will most likely take place in the clouds!