Vampire Crawlers: The Turbo Wildcard from Vampire Survivors
Nasıl olduysa üç tane BAFTA ödülü kazanan Vampire Survivors'ın yaratıcılarının geliştirdiği Vampire Crawlers: The Turbo Wildcard from Vampire Survivors, çığ gibi artan Survivors coşkusunu rogue-lite unsurları içeren, hiper sıra tabanlı, kart odaklı, BLOBBER türünde bir oyuna dönüştürüyor. İşe yaramaz eller diz, bilindik zindanları farklı bir perspektiften keşfet ve dünyayı yok edecek kombolar sırala. İster düşün taşın ve taktik yap, ister turları kapasitenin yettiği kadar hızlı oyna. Sonuç her zaman kesindir, buna hiper dememizin bir sebebi var herhâlde.
Çığ gibi büyüyen, sıra tabanlı katliam: Kartları, artan mana sırasına göre oynayarak kombo yap; her adım sonraki kartın etkisini katlar. Jokerleri kullanarak seriyi sürdür ve 10, 20, 30 diye devam et... Sonsuza kadar götürebilir misin?
Gezinti: Vampire Survivors'da nadiren görülen bir şey olan işlevsel duvarlar ile dolup taşan çok katlı zindanları keşfet. Her türden eşsiz hazineler ve etkileşimler de cabası. Kürek bulup kaza kaza sonraki kata ulaş ama o kat muhtemelen ta bulutların üstünde olacak!