Vampire Survivors: Ante Chamber
Prepare for a different kind of Stake as the Jokers run wild in Vampire Survivors: Ante Chamber.
They've demolished demons, battled bats, been to outer space, and failed to find any vampires, but now the Survivors face their greatest challenge yet: a bunch of Jokers. Will you fold under the pressure, or go all-in to be a Balatro-boosted bullet hell?
Join Jimbo and a cast of wild cards with combo potential that'll probably break the scoreboard. Get in on the action for a Full House of silly synergies, clownish combos, and bewildering Boss Blinds.
The house is full. The deck is rigged. And Luck is just another statistic. But fortune favours the bold, and if you can survive this clown car of poker puns, you can be the bullet hell even when the chips are down.
Jimbo: Your favourite forklift-certified clown finally has full-body representation in Vampire Survivors. Level-up bonuses from Survarot cards are boosted by x4.
Canio: The tragic clown in oversized finery. Has a special technique to trigger additional Survarot drafts, but won't stop frowning about it.
Chicot - Wears the cap and bells, but makes bosses look like the real clowns by cutting their health in half and switching off their hazards.
Perkeo: Short in stature but never short on Passives, this fool has a practically unlimited pool to power him up.
Infernolatro - Summon a burning score counter to burn your foolish foes to ashes. Each enemy you roast fans the flames, expanding the inferno until the whole table's alight.
Gros Michel: Release a barrage of banana projectiles, each with a 1-in-6 chance to explode for deliciously critical damage.
Fibonacci Seltzer - Fires mathematically beautiful spiralling streams of fizzy destruction that can trigger your other weapons.
Celestial Booster: Planets and a rocket orbit you constantly, dealing extra damage based on your current riches.