Vampire Survivors: Ante Chamber
Forbered dig på noget nyt at synke tænderne i, når jokerne går amok i Vampire Survivors: Ante Chamber.
De har nedkæmpet dæmoner, kæmpet mod flagermus, været i det ydre rum og ikke fundet nogen vampyrer, men nu står de overlevende over for deres hidtil største udfordring: en flok jokere. Vil du bukke under for presset eller gå all-in for at blive et Balatro-forstærket kuglehelvede?
Slut dig til Jimbo og en række jokere, der nok skal få scoretavlen til at eksplodere. Kom ind i kampen, og oplev et fuldt hus med fjollede synergier, klovneagtige kombinationer og forvirrende Boss Blinds.
Jimbo: Vores gaffeltruck-certificerede klovn har endelig fuld kropsrepræsentation i Vampire Survivors. Niveaubonusser fra Survarot-kort er forstærket x4.
Canio: Den tragiske klovn i overdimensionerede gevandter. Har en særlig teknik til at udløse yderligere Survarot-udkast, men vil ikke holde op med at rynke på panden over det.
Chicot: Har kasket og klokker på, men får bosser til at ligne de sande klovne ved at halvere deres helbred og slukke for deres farer.
Perkeo: Lille af statur, men aldrig fattig på passiver – dette fjols har praktisk talt en ubegrænset pulje til at drive ham.
Infernolatro: Tilkald en brændende pointtæller for at brænde dine tåbelige fjender til aske. Hver fjende, du rister, puster til flammerne og udvider infernoet, indtil hele bordet står i flammer.
Gros Michel: Slip en spærreild af bananprojektiler løs, som hver har en chance på 1 ud af 6 for at eksplodere og give kritisk skade.
Fibonacci Seltzer: Affyrer matematisk smukke spiralformede strømme af brusende ødelæggelse, som kan udløse dine andre våben.
Himmelsk forstærker: Planeter og en raket kredser konstant om dig og gør ekstra skade baseret på din aktuelle rigdom.