Vampire Survivors: Ante Chamber
Vampire Survivors: Ante Chamber'da Jokerler iyice zıvanadan çıkarken farklı bir Bahis türüne hazır ol.
İblislerin kökünü kazıdılar, yarasalarla savaştılar, uzaya gittiler ve hiç vampir bulamadılar, ama Survivorlar şu an gelmiş geçmiş en büyük sınavlarıyla, üç beş tane Joker ile karşı karşıyalar. Baskıya dayanamayıp oyundan çekilecek misin yoksa her şeyini ortaya koyarak Balatro'dan güç alıp mermi mi yağdıracaksın?
Jimbo ve bir grup jokere katıl. Bunların öyle bir kombo potansiyeli vardır ki puan tabelasını bozarlar. Saçma sinerjiler, komik kombolar ve insanı hayrete düşüren Kör Patronlardan oluşan bir Full House aksiyonuna dal.
Jimbo: Forklift ehliyetli favori palyaçon sonunda tüm haşmetiyle Vampire Survivors'a teşrif etti. Survarot kartlarının seviye atlama bonusları 4 kat artar.
Canio: Bol beden süslü kıyafetler giyen zavallı palyaço. İlave Survarot kartı tetikleyen özel bir yeteneği vardır ama buna hep burun kıvırır.
Chicot: Zilli palyaço şapkası takar ama patronların sağlıklarını öyle bir yarıya indirir ve onları tehlikesiz hâle getirir ki gören herkes asıl soytarının patronlar olduğunu düşünür.
Perkeo: Boyu kısadır ama Pasif eşyaları kıt değildir. Bu soytarının, kendisini besleyecek neredeyse sınırsız bir rezervi vardır.
Infernolatro: Yanan bir puan sayacı çağırarak budala düşmanlarını yakıp kül et. Kızarttığın her düşman alevleri daha da körükler ve tüm masa alevler içinde kalıncaya dek cehennemi büyütür.
Gros Michel: Muzlarla bir yaylım ateşi aç. Atılan her 6 muzdan birinin patlayarak nefis bir kritik hasar verme şansı vardır.
Fibonacci Spritz: Son derece yıkıcı gazlı içecekler matematiksel bir ahenkle döne döne fışkırır. Diğer silahlarını tetikleyebilir.