Vampire Survivors: Emerald Diorama
Tek bir seviye atlama seçiminin her şeyi değiştirebileceği bir evrende, SaGa: Emerald Beyond karakterleri, Vampire Survivors ile omuz omuza vererek bir sonraki maceralarına birlikte atılmak üzere bir araya geliyor. Acaba bir vampir, varlığıyla Vampire Survivors'ı onurlandıracak mı dersin? Bundan şüpheliyiz, fakat sen yine de asla asla deme.
Kavşak açıldığında, Vampire Survivors, fevkalade büyüleyici bir cadı krallığından, kanlı kabusların hüküm sürdüğü tekinsiz bir diyara kadar, birbiriyle bağlantılı dünyalardan oluşan tuhaf bir sistemin içine itilir. Teknik Öğrenmenin gücünü kuşanan ve bu tuhaf evreni herkesten daha iyi anlayanlarla dostluk kurarak; bir amaç uğruna birleşip, hayatta kalma arzusuyla ve korkudan arınmış bir şekilde bilinmeyene doğru adım atar. Tamam, az biraz korku olabilir.
Bonnie & Formina - Yumrukları ve ateşli silahlarıyla, omuz omuza savaşan cesur bir dedektif ikilisi.
Diva No.5 - Yasak bir melodi söylediği için dışlanmış, anılarına yeniden kavuşmak için farklı dünyalar (ve robotik bedenler) arasında seyahat eden bir şantöz meka.
Temel silahlar, evrimler ve SaGa serisinin sansasyonel Teknik Öğrenme mekaniği dahil olmak üzere 40 yeni saldırı şekli. Bu silahlar ile her saldırı yaptığında, spontane olarak özel bir teknik öğrenme şansın var. Kılıçlar, büyüler, yumruklar ve füzeler: SaGa'nın tüm çeşitliliği bir arada!
Baskı Noktası - Yakın mesafeden dövüş sanatları darbeleri savurarak Shenlong Ateş Yumruğu'nun geniş kapsamlı ateş vuruşunu ortaya çıkar.
Hecaton Makineli Tüfek - İlginç bir şekilde isabetsiz mermilerden oluşan sarsıcı bir salvo ateşleyerek Bombardıman Ateşi tekniğini ortaya çıkarır ve kötüleri muazzam bir yer sarsıntısıyla havaya uçurur.
Hyperion Bazukası - düşman ordularını delip geçerken patlayan bu yüksek güçlü füzelerde ustalaşıp Kozmik Dalga'yı ortaya çıkararak ateş gücünü büyük ölçüde artır.
Hiçbir JRPG DLC'si, birlikte takılabileceğin tuhaf müttefiklerden oluşan bir takım olmadan tamamlanmış sayılmaz. Tsunanori Mido'nun seviyesini yükselterek 4 taneye kadar Kugutsu savaş kuklası çağır, kuklalar çapraz savunma düzeninde kendi silahlarıyla bağımsız olarak savaşırlar. Gözü kara iki dedektif olan Bonnie veya Formina'dan birini seçerek oyna, yumrukları ve tabancaları birleştirerek güçlü bir partnerlik kur. Ve Yomi'nin karanlığında, kendi müttefik ordusunu oluşturmak için öldürülmüş düşmanları hükmü altına alabilen bir Kasvetli Kral'ın söylentileri dolaşıyor...
Survivorlar asla pes etmez! Bir SaGa karakteri kritik SP'ye ulaştığında, bir Nefeskesen, kısa bir bonus Kuvvet patlaması, azaltılmış Bekleme Süresi ve biraz ekstra Şans ile onları içine soktuğun bu tehlikeli durumdan sağ çıkmalarına yardımcı olacak güçlendirilmiş fırlatılabilirler fırtınası ile uçurumun kenarından dönerek savaşırlar.