Vampire Survivors: Emergency Meeting
Zbierz członków załogi, przygotuj się na katapultowanie sabotażysty i siej zniszczenie w Vampire Survivors: Pilne zebranie.
Zbierz swoich najbardziej zaufanych członków załogi, przygotuj się na katapultowanie sabotażystów i spróbuj przetrwać, kosząc tysiące pozaziemskich wrogów w tym rozszerzeniu do gry Vampire Survivors. Zamień klasyczne zadania z Among Us w skandaliczną broń, ulepszając swoje umiejętności po każdej rozgrywce typu roguelite, aby z łatwością stawić czoła przerażającym przeciwnościom. Uważaj na podstępy podczas eksploracji rozległych dziwactw Repliki Polus. Zachowaj rozsądek, ponieważ podejrzliwe oczy zawsze cię obserwują 👀.
Członek załogi Dino – optymista o pięknych, błyszczących oczach, lecz niestety niesamowicie smaczny. Dino jest specjalistą od wszystkiego, który zwiększa statystyki za każdym razem, gdy wykonasz zadanie (np. gdy podniesiesz poziom broni).
Inżynier Gino – niewielu członków załogi jest tak blisko prawdziwie kompetentnej pracy jak Gino, który co kilka poziomów oferuje wybór broni pasywnej ze swojego zestawu narzędzi.
Duch Lino – dobrzy członkowie załogi nie pozwalają, by coś tak błahego, jak śmierć przeszkodziło im w wykonywaniu zadań. Lino może przenikać ściany, kiedy chce i nie może zostać zraniony, ale nie może też zadawać obrażeń... Jaki jest cel tego podejrzanego projektu?!
Zmiennokształtny Nino – spójrz na tę fasolkę! Mogą robić wszelkiego rodzaju... czekaj, gdzie oni się podziali? I skąd się tu wziął ten bałwan? No cóż, jestem pewien, że to ogarniesz.
Stróż Pina – każdy potrzebuje swojego anioła stróża. Jednak Pina to nie tylko wsparcie moralne – wzmacnia obronę wszystkich pobliskich sojuszników i uwielbia wynosić śmieci.
Naukowiec Mina – naukowym umiejętnościom Miny dorównuje jedynie jej intensywna niezdarność. Na szczęście upuszczanie potencjalnie niebezpiecznych chemikaliów ma ogromną zaletę, gdy atakują cię pozaziemskie potwory.
Przekształć swoje zadania w potężną broń, aby chronić się przed sabotażystami, zmiennokształtnymi i wszelkiego rodzaju pozaziemskimi dziwolągami. Rozwalaj przeciwników supermasywnymi falami za pomocą broni Zgłoszenie!, przecinaj wściekłych kosmitów na pół Szczęśliwym przesunięciem i wyrzucaj zdradzieckich wrogów w pustkę przez Zwykły szyb. Samotni ocaleni powinni szukać mini członków załogi, by wzmocnić swoją broń opartą na zadaniach (lub po prostu dla samego towarzystwa).
Replika Polus – niesamowicie dobrze odwzorowana replika bazy badawczej na Polus. Ta planeta jest pełna dziwacznych biomów idealnych do eksploracji przez ocalałych i członków załogi, z mnóstwem zadań i skrzyń ze skarbami. Niestety, złożyło się tak, że jest również najeżdżana przez przeciętnych mieszkańców kosmosu, takich jak kosmici, roboty i kaczki. Oczekuj nieoczekiwanego i NIE ufaj koszom na śmieci. Nigdy nie ufaj koszom na śmieci. I nuggetsom z kurczaka. Po prawdzie, dobrym pomysłem jest zachowanie czujności w każdej sytuacji i nieufanie niczemu.