Vampire Survivors: Emergency Meeting
Vampire Survivors'ın bu genişleme paketinde en güvendiğin Ekip Üyelerini topla, Sahtekârları dışarı fırlatmaya hazırlan ve binlerce dünya dışı düşmanı delik deşik ederken hayatta kalmaya çalış. Klasik Among Us görevlerini acımasız silahlara dönüştürüp her roguelite oyundan sonra yeteneklerini yükselterek imkansız görevlerin üzerinden kolayca gel. Replika Polus'un uçsuz bucaksız tuhaflıklarını keşfederken entrikalara karşı tetikte ol ve şüpheli gözler her zaman seni izlediği için gözünü dört aç👀.
Ekip Üyesi Dino - Parlak gözlü, iyimser ve ne yazık ki son derece lezzetli. Dino, bir görev tamamlandığında (örneğin, bir silahın seviyesini yükselttiğinde) istatistikleri artıran, elinden her iş gelen bir yardımcıdır.
Mühendis Gino - Birkaç seviyede bir alet kutusundan pasif silahlar veren Gino kadar gerçek manada işinin ehli olan çok az Ekip Üyesi vardır.
Hayalet Lino - İyi Ekip Üyeleri, ölüm gibi aptalca bir şeyin görevlerinin önüne geçmesine izin vermezler. Lino istediği zaman duvarların içinden geçebilir ve zarar görmez ama hasar da veremez... Böyle şüpheli bir oyun tasarımının amacı ne olabilir?
Şekil Değiştiren Nino - Şu fasulyeye de bakın hele! Ellerinden her iş gelir... Bekle, nereye gittiler? Ve bu kardan adam da nereden geldi? Neyse, eminim sen bu işi çözersin.
Koruyucu Pina - Herkesin omzunda bir meleğe ihtiyacı vardır. Pina sadece moral vermek için orada değildir - yakındaki tüm dostlarının savunmalarını güçlendirir, ve çöpleri çıkarmaya bayılırlar.
Sahtekâr Rina - Hiçbir şekilde düzenbaz, iyi kılık değiştirmiş bir katil olmasına imkân olmayan bir ekip üyesi. Yüzde yüz doğal fasulye, işte burada. Görecek ya da düşünecek bir şey yok.
Bilim İnsanı Mina - Mina'nın bilimsel becerisi sadece aşırı beceriksizliğiyle boy ölçüşebilir. Neyse ki, dünya dışı canavarlar tarafından kuşatıldığında potansiyel olarak tehlikeli kimyasalları düşürmenin büyük bir avantajı var.
Replika Polus - Polus'taki bilimsel üssün ürpertici derecede benzer bir kopyası. Bu gezegen, Hayatta Kalanlar ve Ekip Üyeleri tarafından keşfedilmeye hazır tuhaf biyomlarla dolu, görevler ve hazine sandıkları ise fazlasıyla mevcut. Kadere bak ki, aynı zamanda yanlışlıkla uzaylılar, robotlar ve ördekler gibi sıradan uzay sakinleri tarafından da istila edilmekte. Beklenmeyeni bekle ve çöp kutularına GÜVENME. Çöp kutularına asla güvenme. Ya da tavuk parçalarına. Aslında, her zaman tetikte olmak ve hiçbir şeye güvenmemek iyi bir fikir olacaktır.