Vampire Survivors: Legacy of the Bloodmoon
En advarende saga eller en historie, man ikke bør fortælle? Legacy of the Bloodmoon er den mørkeste udvidelse til Vampire Survivors.
I fordums tider fik Saint Baal'Thasar en vision af paradis, oplyst af en klar, rød måne. Og da grundlagde han Order of the Red Moon for at lede folk til et land med evigt liv. Myterne siger, at Baal'Thasar fandt sit paradis på en pilgrimsfærd, og derfor aldrig vendte tilbage.
Malice Bloodmoon: Malice leder en bande disciple i jagten på det oldgamle tilflugtssted for Order of the Red Moon. Hvad de ikke ved, er, at de kun skal bruges som kanonføde og levende skjolde af den hensynsløse herskerinde.
Calogero Bloodmoon: Et afskyeligt utyske af en mand med en uudslukkelig blodtørst. Alle forhindringer på hans sti bliver knust af hans enorme økse.
Baal'Thasar: Grundlæggeren af hvad der engang var kendt som Order of the Red Moon, eller hvad der er tilbage af ham. Hvad fandt han dog på sin pilgrimsfærd?
Ashtart: En af Baals første følgere som nu er forvandlet til et ondsindet væsen, der bebor alle gamle knogler, det rører ved.
Sargon: En konge fra de oldgamle tider og følger af Baal. Han er drevet af ambition og dødsfrygt og endte med at være fanget for evigt i en helvedeslignende dimension.
Scarlet Needle: Malices yndlingsangreb. Fjender spiddes af nåle, der forvolder paralyserende smerte.
Incineration: Hvorfor uddele skade, når du kan udradere en hel flok fjender fra verdenen med et enkelt vift med hånden?
Blacken Firmament: Et ildevarslende himmellegeme formørker himlen og begynder at flå virkeligheden itu.