Vampire Survivors: Legacy of the Bloodmoon
Przestroga czy historia, której lepiej nie opowiadać? „Legacy of the Bloodmoon” to do tej pory najmroczniejszy dodatek do Vampire Survivors.
W pradawnych czasach świętemu Baal'Thasarowi objawił się raj, rozświetlony przez jaskrawe światło czerwonego księżyca. Założył więc Zakon Czerwonego Księżyca, by poprowadzić lud ku krainie życia wiecznego. Mit głosi, że Baal'Thasar odnalazł swój eden podczas pielgrzymki i nigdy nie powrócił.
Malice Bloodmoon: Malice stoi na czele grupy uczniów poszukujących pradawnej siedziby Zakonu Czerwonego Księżyca. Jeszcze nie zdają sobie sprawy, że dla bezwzględnej matrony są jedynie mięsem armatnim.
Calogero Bloodmoon: Ohydny, bestialski człowiek o niezaspokojonej żądzy krwi. Wszelkie przeszkody na jego drodze zostaną roztrzaskane na kawałki przez jego ogromny topór.
Baal'Thasar: Założyciel kultu znanego niegdyś jako Zakon Czerwonego Księżyca – lub tego, co z niego pozostało. Co tak naprawdę odnalazł podczas swej pielgrzymki?
Ashtart: Jeden z pierwszych uczniów Baala, teraz przemieniony w złośliwą istotę zamieszkującą wszelkie stare kości, których dotknie.
Sargon: Król z minionych epok i wyznawca Baala, napędzany ambicją i strachem przed śmiercią, tylko po to, by skończyć na zawsze uwięzionym w piekielnym wymiarze.
Szkarłatna igła: ulubiony atak Malice. Wrogowie są nabijani na igły, które powodują paraliżujący ból.