Vampire Survivors: Legacy of the Bloodmoon
İbret verici mi yoksa anlatılmasa daha iyi olacak bir hikâye mi? Legacy of the Bloodmoon, şimdiye kadarki en karanlık Vampire Survivors genişleme paketidir.
Kadim zamanlarda, Aziz Baal'Thasar'ın parlak, kızıl bir ayın ışığıyla aydınlanan bir cennet hayali vardı. İşte bu yüzden, insanları ebedi hayatın olduğu topraklara götürebilmek için Kızıl Ay Tarikatı'nı kurdu. Efsaneye göre, Baal'Thasar çıktığı bir kutsal yolculuk sırasında hayalindeki bu cenneti buldu ve bir daha da geri dönmedi.
Malice Bloodmoon: Malice, Kızıl Ay Tarikatı'nın kadim zamanlardaki sığınağını arayan bir grup müride önderlik ediyor. Ama müritlerin bilmediği şey ise, aslında oraya insafsız patroniçe tarafından yem edilmek ve canlı kalkan olarak kullanılmak için getirildikleridir.
Calogero Bloodmoon: Bitmek tükenmek bilmeyen bir kan dökme arzusuna sahip insan hayvanı. Önüne çıkan her engel, kendisini onun devasa baltası ile paramparça edilmiş bulur.
Baal'Thasar: Bir zamanlar Kızıl Ay Tarikatı olarak bilinen oluşumun kurucusu veya ondan ne kaldıysa. Acaba çıktığı kutsal yolculukta tam olarak ne buldu?
Ashtart: Baal'ın ilk müritlerinden biriyken şimdi dokunduğu her eski kemiği ele geçiren kötücül bir varlığa dönüştü.
Sargon: Baal'ın müridi olan kadim zamanlardan bir kral. Hırs ve ölüm korkusuyla yaşıyordu ama ne çare! Sonunda cehennemvari bir boyutta sonsuza kadar hapsoldu.
Kızıl İğne: Malice'in en sevdiği saldırı. Düşmanlar, felç edici bir acı uyandıran iğnelerle delik deşik edilir.
AteşTopu: İşte, orijinalliğin zirve noktası: Vampire Survivors'ta da artık ateş topu diye bir silah olacak. Ama AteşDüşüren, AteşDuvarı veya onların birleşimi olan AteşDurduran ile karıştırılmasın.