Vampire Survivors: Legacy of the Moonspell
We wschodnich krainach klan upadł. Moonspell, niegdyś czujni strażnicy czarodziejskiej doliny położonej w górach, zostali najechani przez hordy yokai i oni. Mimo podstępnej natury, rojowisko widm może dostarczyć wskazówek co do lokalizacji wampira. Jeśli nie, zostaje przynajmniej satysfakcja z unicestwiania tysięcy złych duchów.
Miang Moonspell – ostatnia (i prawdopodobnie najlepsza) uczennica klanu Moonspell sprzed jego upadku. Nieśmiała protagonistka shounen.
Menya Moonspell – jest jednym z nielicznych ocalałych członków starszyzny Moonspell. Jej mistyczne moce niemal dorównują boskim.
Syuuto Moonspell – wygnaniec praktykujący magię mrocznego nowiu, który równocześnie jest wrogiem zła. Braki w higienie osobistej mogą przyczyniać się do przedłużenia wygnania.
Babi-Onna – powstała z martwych, by zemścić się zarówno na demonach, jak i na śmiertelnikach. Zachowała doskonały urok osobisty, umiejętność rozbawiania i olśniewania.
Srebrny wiatr – starożytna moc uwolniona przez członków klanu Moonspell. Tylko osoby urodzone pod księżycem mogą w pełni władać jego mocą (a może każdy, kto znajdzie tę broń w skrzyni – nie mamy pewności).
Szatamorgana – zaczarowane kimono utkane na krośnie z nici ziemskiego pająka, nasycone tchnieniem mściwego ducha Babi-Onny. Poza tym wygląda fantastycznie, skarbie.
Mount Moonspell – największy z dotychczasowych etapów. Rozległa mapa z wieloma różnymi środowiskami, z których każde ma własne wyzwania i potwory! Ten jeden etap obejmuje opuszczony zamek, ośnieżoną górę, wioskę opanowaną przez yokai i wiele więcej.