Vampire Survivors: Legacy of the Moonspell
Doğu topraklarında bir klan tarihin tozlu sayfalarına karıştı. Bir zamanlar dağları kendine yuva edinmiş büyülü vadinin tetikte bekleyen muhafızları olan Moonspell klanı, yokai ve oni ordularına yenik düştü. Çok tehlikeli olsa da, bu hayaletli kovan bir vampirin yeri hakkında bazı ipuçları verebilir. Vermese bile, en azından bu süre içerisinde binlerce asi ruhu öbür tarafa yollamak keyifli olacak.
Miang Moonspell - Moonspell Klanı'nın yıkılışından önceki son öğrencisi ve muhtemelen en iyisi. İçine kapanık bir shounen kahramanı.
Menya Moonspell - Moonspell'in hayattaki birkaç büyüğünden biri olan Menya'nın mistik güçleri, neredeyse tanrısaldır.
Syuuto Moonspell - Yeni karanlık ay büyüsünün sürgündeki kullanıcısı olan Syuuto, her şeye rağmen kötülüğün karşısındadır. Kişisel hijyenden bihaber olması, sürgünün devam etmesine neden olabilir.
Babi-Onna - Hem iblislerden hem de fanilerden intikam almak için öteki taraftan gelse de kusursuz cazibe, matraklık ve göz kamaştırma yetenekleğinden bir şey kaybetmiş değil.
Gümüş Rüzgâr - Moonspell Klanı üyeleri tarafından açığa çıkarılan, atalarından kalma bir güç. Yalnızca ay ışığının altında doğanlar gücüne tam olarak erişebilir (ya da onu bir sandıkta kim bulursa, emin değiliz).
Summon Night - Yeni ayın karanlığını sızdıran bir silah. Klanın batıl inançlarına rağmen, gölgeler bile kötülüğe karşı koyabilir.
Serap Cübbesi - Büyülü bir kimono, dünya örümceğinin ipeğinden bir dokuma tezgâhında dokunmuştur ve Babi-Onna'nın intikamcı ruhunun bir parçasıyla bezenmiştir.O değil de, görünüşü çok güzel sevgilim.
Mt.Moonspell - Şimdiye kadarki en büyük bölümümüz, her birinin kendi zorlukları ve kendine has canavarları olan birkaç farklı ortamı içeren ve genişleyen bir harita! Bu tek bölüm; terk edilmiş bir kale, karla kaplı bir dağ, yokai istilasına uğramış bir köy ve daha fazlasını içerir.