Vampire Survivors: Ode to Castlevania
Słońce znów zachodzi za zamkiem Drakuli, a wraz ze wschodzącym księżycem przybywają piekielne hordy szemranych błotniaków, upiornych duchów i przerażających garbusów, by po raz kolejny stoczyć walkę dobra ze złem. Wykorzystaj arsenał nowych antywampirzych broni, by pokonać bestie i zostawić za sobą zgliszcza, dążąc do ostatecznego celu: uwolnienia świata od samego Króla Wampirów. Nie lekceważcie cienia, który was spowija, ocalali, bo wasze poszukiwania dopiero się rozpoczęły! To naprawdę poważne sprawy, więc podkręćcie muzykę i lecimy – to Castlevania w Vampire Survivors, baby!
Belmontowie, wasza ulubiona rodzina pogromców wampirów z obsesją na punkcie biczy, w tym Simon, Richter, Trevor a nawet Sonia.
Rodzina Belnadesów, pełna legendarnych czarownic z pradawnego okultystycznego klanu. Sypha, Yoko, a nawet dalsze krewne takie jak Charlotte Aulin czy Maria Renard zawsze mają księgę zaklęć pod ręką.
Inni bohaterowie, nie tylko Jonathan i Charlotte, ale też Jonathan Morris i John Morris?! Do tego inny wspaniali sprzymierzeńcy, od Shanoy po Erica Lecarde’a.
Zaklęcia: magia żywiołów w końcu dotarła do Vampire Survivors, oferując liczne zaklęcia inspirowane grami Portrait of Ruin, Harmony of Dissonance i Order of Ecclesia.
♫ Moonlight Nocturne, Lost Paintings, Dance of Pearls, ale takich wersji jeszcze nie słyszeliście.
♫ Amber Scenery, Sarabande of Healing, Jaws of a Scorched Earth i inne utwory, których tytułów nie znaliście!