Vampire Survivors: Ode to Castlevania
Vampire Survivors mensupları, çıktıkları bu şanlı av macerasında epey bir mesafe kat ettiler ve Belmont Ailesi'yle güçlerini birleştirmeleriyle birlikte hedeflerine hiç olmadıkları kadar yaklaştılar. Sonunda, avuçlarının içinde... Bir vampir. Muhtemelen, yani en azından.
Dracula'nın Şatosu'nda güneş bir kez daha battı ve ay doğarken bulanık Çamur Adamlar, beti benzi attıran hayaletler ve ürkütücü Pire Adamlardan oluşan cehennem sürüsü sahneye çıkarak iyi ve kötünün savaşını bir kez daha kızıştırdı. Bu canavarların üzerine yeni Vampir yok edici silahlardan oluşan bir cephaneliği boşaltarak dünyayı bu tarifsiz dehşetten kurtarmaya çalışmadan önce ardında bir kıyamet rüzgârı estir. Survivor'ların üzerinde beliren gölgeyi görmezden gelme, çünkü görevin daha yeni başlıyor! Hepsi çok ciddi şeyler, şimdi dozu artıralım ve harekete geçelim, Castlevania, Vampire Survivors'da, bebeğim!
Belmontlar, Simon, Richter, Trevor ve hatta Sonia da dahil olmak üzere en sevdiğin kamçı tutkunu vampir avcıları ailesi.
Belnadesler, esrarengiz klan tarihinin sayısız efsanevi büyücüleri. Sypha, Yoko ve hatta Charlotte Aulin ve Maria Renard gibi uzaktan akrabalar bile büyü kitaplarını hazırlamış durumdalar.
Fırlatılabilirler: Morris'lerin cirit ve demir toplar attığı zamanı hatırlıyor musun?
Bu karakterlerden bazıları çok sayıda farklı yeteneğe sahip olmalarıyla ünlüdür, bu nedenle muhtemelen hepimiz onları esas oyunlarında oynarken farklı bir deneyim yaşadık. Sizi, bu karakterleri değiştirilemez bir silahla oynamaya zorlamak aptalca olurdu, bu yüzden... ASLINDA sizi bir silaha zorlayacağız, ama bu çok uzun sürmeyecek!
Vampire Survivors'ın şimdiye kadar gördüğü en büyük harita, şeytani sırlar ve bir sürü baş belası patronlar ile dolu.
Vampire Survivors'ın unutulmaz bestecileri Daniele Zandara ve Filippo Vicarelli'nin yanı sıra hayranların sevdiği Evelyn Lark ve Keygen Church'ün Castlevania parçaları için yaptığı olağanüstü sayıda remiksler!
♫ Moonlight Nocturne, Lost Paintings, Dance of Pearls, fakat sanki daha önce hiç dinlememişsiniz gibi.
♫ An Empty Tome, Invitation of a Crazed Moon, Pitch Black Intrusion, serinin daha yeni oyunlarından pek çok hit parça.
♫ Amber Scenery, Sarabande of Healing, Jaws of a Scorched Earth, ve adını bilmediğiniz daha niceleri!