Vampire Survivors: Operation Guns
Başkan'ın kuzeninin kız kardeşinin köpeğini Kızıl Şahin'in hain birliklerinden kurtaracak kadar gözü kara bir Vampire Survivor mısın? Contra Force'a katıl ve Vampire Survivors: Operation Guns'da bir kıyamet günü fantezisine adımını at.
Vampire Survivors'ın bu aksiyon dolu genişleme paketinde klasik Karakterlerden oluşan bir ekip kur ve patlayıcı arcade silahlarından oluşan bir cephanelikle kendini silahlandır. Contra oyunlarının övgüyle anılan serilerinden gelen binlerce korkunç düşmanı ve kaçık patronları havaya uçur. İkonik Konami serilerinden esinlenen muazzam bölümlerde kararlılıkla mücadele et, ancak mermi yağmuruna da hazırlıklı ol, çünkü tetik parmağının pek dermanı yoksa, Dünya'nın geleceği tehlikeye girebilir.
Operation Guns, min-maks yapmayı ve istatistik manipülasyonunu teşvik eden geliştirme odaklı Karakterler, bir ton silah (evrimler de dahil tam 22 tane!) ve özünde arcade tarzı zor oynanışı Vampire Survivors formülüyle birleştiren bir zorluk eğrisi ile klasik Contra'nın kendine has sadeliğini benimsiyor.
Bill Rizer - uzaylılardan intikam almaya kararlı, koca silahı olan koca bir adam.
Lance Bean - agresif saldırılarıyla bilinen, her daim elinin altında saç boyası bulunduran ve neredeyse kasları kadar etkileyici bir beyne sahip olan Lance, Contra Force'un garip yeni silahlarının yapımından kısmen sorumludur.
Ariana - Galuga ormanlarındaki evini Kızıl Şahin'in aşağılık hainlerinden korumak zorunda kalan Ariana, kaçış manevralarında uzmandır ve Hareket Hızı'nı ekstra Zırh'a dönüştürür.
Lucia - Bir klon mu? Bir cyborg mu? Contra Ekibi tarafından mükemmel bir savaşçı olması için eğitilmiş bir tabula-rasa terörü mü? Geçmişi bir muammadır, ancak savaş alanındaki öldürücülüğü meşhurdur, aynı şekilde herhangi bir yenilgiden her zamankinden daha güçlü bir şekilde geri dönme konusundaki ünü de iyi bilinmektedir.
Browny - çok amaçlı bir savaş robotu olarak tasarlanan Browny'nin programlamasındaki bir dizi garip hata (veya özellik), bu küçük droidin kafayı partilerle bozmasına neden oldu. Neyse ki, bu felaket kodlama hatası Browny'nin olağanüstü savaş becerilerini sekteye uğratacak bir şey yapmıyor.
Sheena Etranzi - gerilla savaş dehası, özellikle orman savaşında ve her türlü deneysel silah kullanımında becerikli olan Sheena, gerçek bir hayatta kalma ustasıdır ve imkansız ihtimallere rağmen zafer kazanmaya hiç de yabancı değildir.
Probotector - insanları düşmanca ortamlarda korumak için programlanmış hiper gelişmiş bir keşif robotu olan bu RD009 Probotector Modeli, Zırh'ındaki herhangi bir geliştirmeyi birçok modüler silahı için daha fazla Kuvvet'e dönüştürebilir.