Vampire Survivors: Tides of the Foscari
Tides of the Foscari jest drugim dodatkiem DLC do gry Vampire Survivors, który wprowadza kolejny wielki etap, szereg nowych postaci i potworów oraz zupełnie nową broń. Oczywiście, korony drzew tego wielkiego lasu mogą skrywać wiele tajemnic... Ale jak zwykle nie możemy potwierdzić ani zaprzeczyć obecności wampirów.
W głębi potężnego lasu swoją siedzibę ma Akademia Foscari – szkoła, w której dzieci światowych elit uczą się, by zostać potężnymi czarodziejami, niepokonanymi generałami lub mistrzami szpiegowania. Akademia jest podzielona na trzy domy, a więc wprowadza dotychczas nieznaną kompozycję do fantastyki. Trzech uczniów – po jednym z każdego domu – udaje się do lasu pełnego mitycznych stworzeń, chcąc przeżyć radosną, niczym niezmąconą przygodę. Wiemy, to wszystko zupełnie oryginalne pomysły, ale uwierzcie, będzie tylko lepiej.
Eleanor – wybitna uczennica Lazurowej Wieży, sprawnie posługująca się magią. Równie błyskotliwa, co nieśmiała.
Maruto – niepokonany mistrz Karmazynowego Kowadła. Maruto, surowy, ponury, ale o złotym sercu pomimo gorzkiej miny, to małomówny człowiek o wielkiej sile.
Keitha – Przebiegła, błyskotliwa i skora do zabawy Keitha zrobi wszystko dla odrobiny przygód i beztroski. Umyślnie nie wspina się w hierarchii Bursztynowego Sierpa, by uniknąć zbędnych ceregieli.
Księga Zaklęć – Zaufana księga Eleanor, w której znajduje odpowiedzi na wszystkie magiczne zagadnienia, jakie może napotkać na swojej drodze.
Eskizzibur – Będący kowalem wuj Maruto wykuł go dla żartu, jednak ku jego zaskoczeniu jego młody siostrzeniec był w stanie go unieść.
Zwinna strzała – Wykonane w domu strzały Keithy potrafią przebić drzewo z odległości 100 kroków, choć jej niewiarygodna siła ścięgien też z pewnością pomaga.
Pryzmatyczny pocisk – Fragment skoncentrowanej mocy żywiołów użyczony Luminaire przez duchy jako podziękowanie za chronienie świata przyrody.
Jezioro Foscari – Zaczarowany lasy pełen magicznych tajemnic, mitycznych bytów i stworzeń, które znajdziesz w każdym bestiariuszu RPG. Idealne miejsce, by przeżyć przeciętną przygodę bez żadnych komplikacji.