Vampire Survivors: Tides of the Foscari
Tides of the Foscari, Vampire Survivors'ın ikinci DLC genişlemesidir. Yeni karakterler ve devasa bir bölümün yanı sıra, oynanacak silahlar ve canavarlar ekler. Ve tabii ki, sırlar, ormanın derinliklerindeki gölge düşmüş tepe taçlarında dolanıyor olabilir... Ancak her zamanki gibi vampirlerin varlığını ne onaylayabiliriz ne de inkâr edebiliriz.
Kıta büyüklüğünde bir ormanın derinliklerinde yer alan Foscari Akademisi, dünyadaki seçkinlerin çocuklarını güçlü büyücüler, durmak bilmez generaller ve uzman casuslar olarak kariyer yapmaları için eğitime gönderdikleri bir okuldur. Akademi, şimdiye kadarki tüm fantastik kurgularda düşünülmemiş özgün bir fikir olarak üç eve bölünmüştür. Her evden bir tane olmak üzere üç öğrenci, mitolojik yaratıklarla dolu bir ormana doğru cesurca bir serüvene çıkar, hepsi de neşeli bir maceraya atılmak içindir, heveslerini kaçıracak hiçbir şey yoktur. Bunların hepsi akıllara durgunluk veren orijinal şeyler, biliyoruz arkadaşlar, ancak işler daha da ilginçleşiyor.
Eleanor - Azure Kulesi'nin güzide talebesi ve yetenekli bir büyü kullanıcısı olan Eleanor, utangaç olduğu kadar da zekidir.
Maruto - Kızıl Örs'ün namağlup şampiyonu. Sert, kara kara düşünen ama sert bakışlarının ardında altın gibi bir kalbi olan Maruto, az konuşan ve gücü kuvveti yerinde olan bir adamdır.
Keitha - Kurnaz, cin fikirli ve eğlence düşkünü olan Keitha, biraz macera ve muziplik için her şeyi yapar. Uğraştan kaçınmak için kasıtlı olarak Kehribar Orak'ta sınıf başarı sıralamasının en altının yakınlarına demir atmıştır.
BüyülüCeride - Eleanor'un güvenilir ders kitabı, yoluna çıkabilecek her türlü büyülü mevzu için bir cevap bulundurduğuna şüphe yok.
Eskizzibur - Maruto'nun demirci amcası tarafından bir latife olsun diye dövüldü, ancak genç yeğeninin Eskizzibur'u kaldırabilmesi amcasını şaşırttı.
Işıltı Oku - Keitha'nın ev yapımı okları, 100 adımlık mesafeden bir ağacı delip geçebilir, kendisinin olağanüstü tendon gücünün de kesinlikle yardımı dokunuyordur.
Mukarnes Fırlatılabiliri - Doğal dünyayı durmaksızın korumasına karşılık teşekkür olarak ruhlar tarafından Luminaire'e ödünç verilen konsantre bir elemental güç parçası.