Bloodlines Nostalgia Jukebox er en eksklusiv jukebox i spillet, der er fyldt med ikoniske musiknumre fra Rik Schaffer, den originale Bloodlines-komponist. Skab den helt rette stemning, og fordyb dig i Seattles vampyrundergrunds mørke verden.