Bloodlines Nostalgia Jukebox sığınağına özel, orijinal Bloodlines bestecisi Rik Schaffer imzalı simgeleşmiş parçalarla dolu, özel bir oyun içi müzik kutusudur. Kendini müziklere bırak ve Seattle vampirleriyle yeraltı dünyasının karanlığına adım at.