Uddyb din oplevelse med en kosmetikpakke til dit tilflugtssted og to historiepakker, der leverer nye fortællinger, kampmekanikker og tøjsæt, der giver dig mulighed for at afdække de sammenflettede historier, der former Seattles skæbne.