Pogłęb swoje wrażenia dzięki pakietowi przedmiotów kosmetycznych do schronienia dostępnemu w dniu premiery i dwóm dodatkom fabularnym z nowymi opowieściami, mechanikami walki i strojami, z którymi odkryjesz splatające się historie kształtujące los Seattle.