Awaken from a century-long slumber as the Nomad — an elder vampire new to the modern nights, in this action RPG where visceral vampire action meets a neo-noir murder mystery. Premium Edition includes the Expansion Pass.
The Kindred of Seattle call him Prince Campbell's attack dog. What happens when the leash that holds him finally snaps?