Budzisz się we współczesności ze stuletniego snu jako Nomada, wampir starszej krwi, w pełnym akcji RPG, gdzie wampirzy instynkt łączy się z tajemniczym morderstwem w klimacie neo-noir. Premium Edition zawiera przepustkę Expansion Pass.