Spil som Ysabella, Toreador Primogen og arkitekten bag Seattles mest grusomme mesterværk. Ysabella bevæger sig med stil, kølighed og en mørk og dyster vision gennem skyggerne af byens komplot mod Camarilla. Når blodet begynder at regne, må du beslutte, hvor meget af hendes menneskelighed, hun er villig til at ofre for at sikre, at hendes værk vil blive husket for evigt.
Oplev et nyt perspektiv på begivenheder fra Bloodlines 2-historien, som fortælles fra synspunktet af en af spillets med komplekse og frygtede skurke.
Oplev en narrativ udvidelse, der udspiller sig under hovedhistoriens tidlige øjeblikke. Opdag, hvordan Ysabella orkestrerede sit mesterværk ved at sikre sig eksperimentelle blodmagieliksirer fra Sabbat-konspiratorernes forskningsanlæg og ved at manipulere forskellige fraktioner – fra bloddukker til rivaliserende vampyrer – for at sikre, at Atrium-natklubben blev den ultimative scene for hendes kunst.
Ysabella kommer med en raffineret Toreador-elegance i kampen og bruger sit berygtede sværd til hurtige og dødbringende angreb, samt en pigtrådspisk til at fange sine fjender. Lær at beherske Toreador-evner som Blurred Momentum og Auspex, og frigiv Ysabella-specifikke Feeds og Finishers, der afspejler hendes rovdyrsagtige natur.
Infiltrér velkendte steder, som er genfortolket gennem Ysabellas øjne, og udforsk helt nye indendørs steder. Rejs gennem en psykologisk labyrint, som blander virkelighed med teatralske dioramaer fra hendes fortid i Danmark og Los Angeles, og opdag, hvordan hun definerer sig selv og sin fortid gennem vigtige valg, inden hun skal træffe sin mest afgørende beslutning.