Toreador Primojeni ve Seattle'ın en ürpertici başyapıtının mimarı olan Ysabella olarak oyna. Stil sahibi, duygusuz ve karanlık yaratıcı vizyonunun etkisindeki Ysabella, şehrin gölgelerinin Camarilla karşısında kurduğu komploda sinsice ilerliyor. Kan yağmuru başlarken, Ysabella'nın eserinin ölümsüzleştiğinden emin olmak için insanlığının ne kadarını kurban edeceğine sen karar vereceksin.
Bloodlines 2 ana hikâyesindeki olayları, en derinlikli ve en korkulan Kandaş'ın gözlerinden anlatılan yeni bir perspektifle deneyimle.
Ana hikâyenin başlardaki anlarında geçen bir anlatı genişletmesini deneyimle. Sabbat komplocularının deney tesisinin deneysel kan sahirliği iksirlerini ele geçiren, kan kuklalarından rakip vampirlere kadar çeşitli fraksiyonları manipüle eden ve Kemeraltı gece kulübünün sanatı için en büyük sahneye dönüşmesini sağlayan Ysabella'nın, başyapıtını nasıl planladığını keşfet.
Ysabella, kendine özgü kılıcıyla hızlı ve ölümcül darbeler indirip düşmanlarının elini kolunu bağlamak için dikenli telden kırbacını kullanarak dövüş mekaniklerine Toreador'ların incelikli şıklığını getiriyor. Bulanık Momentum ve İçgörü gibi Toreador becerilerinde ustalaş, Ysabella'nın yırtıcı doğasını yansıtan, kendine özel beslenme ve öldürme animasyonlarının tadını çıkar.
Ysabella'nın gözlerinden yeniden yorumlanan tanıdık konumlarda dolaş ve tamamen yeni iç mekânları keşfet. Gerçekliği, Danimarka ve L.A.'de geçirdiği geçmişinin tiyatral dioramalarıyla birleştiren bir psikolojik labirentte yolculuk et, Ysabella'nın en önemli kararını vermeden önce kendini ve geçmişini kritik seçimlerle nasıl tanımladığını keşfet.