Digital Artbook - Boston By Night
This book goes beyond what is included in the game, containing additional information and revealing secrets. It serves as both a companion guide to Swansong and a supplement for the rules of the Vampire: The Masquerade tabletop role-playing game.
This book goes beyond what is included in the game, containing additional information and revealing secrets. It serves as both a companion guide to Swansong and a supplement for the rules of the Vampire: The Masquerade pen-and-paper role-playing game.